تاخیر در حرکت قطار تهران - پیشوا و اعتراض مردم

تاخیر در حرکت قطار تهران - پیشوا و اعتراض مردم

http://www.bananews.irقطار تهران - پیشوا عصر امروز(سه‌شنبه) با توقف طولانی مدت در یک ایستگاه فرعی فاصله ۴۰ دقیقه‌ای را با دو ساعت تاخیر پیمود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) قطار تهران - پیشوا که معمولا یک تا دو هزار مسافر را حمل می‌کند، عصر امروز دقایقی پس از حرکت در ایستگاه بهرام که یک ایستگاه فرعی است و از جاده‌های ارتباطی فاصله طولانی دارد، متوقف شد.

یکی از مسافران این قطار درباره دلیل توقف آن در این ایستگاه به خبرنگار ایسنا گفت: در حالی که ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه قطار از تهران به حرکت درآمد و باید تا ساعت ۱۸ به ورامین می‌رسید، اما ناگهان قطار در ایستگاه بهرام متوقف شد و رییس قطار عنوان کرد که مردم باید پول بلیت را با نرخ جدید بدهند.

وی مدعی شد که پس از اینکه از دو ماه پیش نرخ بلیت این مسیر از ۶۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته بود در دو سه روز گذشته این نرخ به ۱۵۰۰ تومان رسیده است که با اعتراض مسافران همراه بوده است.

به گفته این مسافر وقتی رییس قطار خواستار مبلغ اضافه شد، مسافران اعتراض کردند و همین موضوع باعث شد که حدود دو ساعت قطار از حرکت بازایستد.

ظاهرا خروج برخی مسافران از قطار و آمدن بر روی ریل باعث شده است که حرکت قطار تهران - مشهد نیز با تاخیر نیم ساعته در این مسیر مواجه شود.

قطار تهران - پیشوا(ورامین) پس از گفت‌وگوی مسئولان با مردم ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به حرکت درآمد.

    نظرات