سخنگوی شورای شهر تهران: برای تکمیل پروژه‌های شهری، کیفیت قربانی سرعت نشود

سخنگوی شورای شهر تهران: برای تکمیل پروژه‌های شهری، کیفیت قربانی سرعت نشود

http://www.bananews.irوی با تاکید بر اینکه شهردار تهران در مورد تکمیل پروژه‌های متعهد شده تا پایان دوره مسئولیت خود به شورای شهر تهران قول داده است گفت: بسیاری از پروژه‌ها باید در مقاطع کاری خودشان پایان یابند و اگر با این شرایط و برنامه ریزی که در نظر گرفته شده پیش برویم قطعا تا زمان معین پروژه‌ها تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خسرو دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» ایسنا، با بیان اینکه برخی تصمیمات در پایان دوره کاری شورای شهر و شهردار تهران و تغییر مدیران اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: در دوره‌های قبلی نیز این موضوع مطرح بوده که اجرای تصمیمات برای مدیرانی دیگر و یا شهردار بعدی به تصویب می‌رسید اما چون این شرایط قبلا هم تجربه شده ، حالا نیز به همان شکل قبلی اقدام خواهد شد و مهم این است که در سال آخر مسئولیت، وظیفه خودمان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بودجه تصویب شده شهرداری تهران در کنار طرح جامع و تفصیلی، نقشه کلی شهر و تصمیمات آن را روشن و تعیین کرده است، افزود: بخشهایی از تصمیمات اجرایی شده و بخشهایی نیز که اجرایی نشده طبق این تصمیمات بالادستی باید ادامه یابد و مسئولان بعدی نیز باید در همین روند حرکت کنند.

دانشجو تاکید کرد: اگر مدیران وفادار به برنامه‌های کلی باشند مشکلی برای ادامه اجرای این تصمیم‌گیری‌ها به وجود نمی‌آید، چرا که اساسا خاصیت برنامه‌های طولانی مدت این است که یک گروه آن را اجرایی نمی‌کند و تیم‌های مختلف آن را در دست می‌گیرند. به همین دلیل اگر چه تجربه زیادی در کار گروهی نداریم اما باید تمرین کنیم که این کار را درست انجام دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مورد تکمیل پروژه‌های متعهد شده تا پایان دوره مسئولیت خود به شورای شهر تهران قول داده است، گفت: بسیاری از پروژه‌ها باید در مقاطع کاری خودشان پایان می‌یابند و اگر با این شرایط و برنامه‌ریزی که در نظر گرفته شده پیش برویم قطعا تا زمان معین پروژه‌ها تحویل داده می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران تلاش می‌کند تا به خاطر عجله و تکمیل پروژه‌ها در زمان مشخص پایان دوره خود ، کیفیت کارها را قربانی نکند.

وی تاکید کرد که این شرایط در مورد واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به مدیران بعدی در دولت نیز وجود دارد و گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی سال آینده با مدیران جدید پیش خواهند رفت و اگر این تعهد در مورد ادامه برنامه‌ها وجود نداشته باشد با مشکل مواجه می‌شویم.

دانشجو گفت: به عنوان نماینده مردم می‌گویم که آنها در این سالها با درایت مدیران خود را انتخاب کرده‌اند و متوجه می‌شوند چه کسی به دنبال خدمت و کار کردن است.

    نظرات