افزایش شعب مدیریت راه‌های‌ کشور به ۴۲ مرکز

افزایش شعب مدیریت راه‌های‌ کشور به ۴۲ مرکز

www.BanaNews.irشعب مرکز مدیریت راه‌های ادارات کل راه و شهرسازی در استان‌های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) داریوش امانی - مدیر کل مرکز مدیریت راه‌های کشور - گفت: با هدف بهینه‌سازی بهره‌برداری از راه‌های کشور و به حداقل رساندن تاخیر در جریان ترافیک جاده‌ای تا ۲۰ اسفند ماه جاری شعبه مرکز مدیریت راه‌ها در اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان افتتاح می‌شود.تا پایان سال نیز شعبه مرکز مدیریت راه‌های حمل و نقل و پایانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی تا پایان سال، ۴۲ مرکز فعال مدیریت راه‌ها در کل کشور خواهیم داشت.

امانی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹ شعبه در ادارات راه و شهرسازی و ۱۷ شعبه ادارات کل حمل و نقل در استان‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ شعبه مرکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور فعال است که ۱۲ شعبه در ادارات کل راه و شهرسازی و ۲۸ شعبه در ادارات حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها فعال هستند.

امانی عمده‌ترین فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌ها را مدیریت و بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، شناسایی سریع‌تر وقایع گلوگاه‌های ترافیکی در راه‌های کشور، اطلاع‌رسانی به موقع وضعیت راه‌ها، مدیریت سریع حوادث جاده‌ای و بازیابی ظرفیت اولیه راه‌ها در صورت بروز حوادث برشمرد.

    نظرات