ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان به طریق فاینانس خارجی

ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان به طریق فاینانس خارجی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان که مقرر شده از طریق فاینانس خارجی انجام شود، با برنده شدن یک شرکت چینی و همکاری یک شرکت ایرانی ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدعلی صنیعی‌نژاد گفت: تمامی مراحل و عملیات داخلی اجرای این طرح به پایان رسیده و منتظریم تا تبادل توافق‌نامه و انتقال وجه به بانک‌های مرجع ایران انجام شود.
وی اظهار کرد: اعتبار یاد شده به طور یکجا در اختیار پیمانکار عملیاتی قرار می‌گیرد تا ساخت تصفیه‌خانه آبادان با شتاب بیشتری آغاز شود.
صنیعی‌نژاد تصریح کرد: هم اینک زمین تصفیه‌خانه فاضلاب واقع در جاده خسرو آباد بعد از استادیوم پنج مهر آبادان و خارج از حوزه شهری تملک شده و دیوارکشی آن شروع شده است.
رییس هیات‌مدیره آبفای خوزستان در مورد اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری آبادان گفت: در مدت پنج ماهی که از شروع عملیات می‌گذرد معادل تقریبا سه سال عملیات اجرایی انجام شده و این کار همچنان با قوت ادامه می‌یابد.
صنیعی‌نژاد افزود: پیش‌بینی ما بر این است که در سه سال در نظر گرفته شده برای اجرای عملیات یاد شده از طریق فروش اوراق مشارکت، در بیشتر مناطق شهری آبادان شبکه فاضلاب ایجاد و فاضلاب به‌صورت مدرن و بهداشتی جمع‌آوری شود.
وی با اشاره به اینکه کار ۳۰ سال، ظرف سه سال باید به انجام برسد، تاکید کرد: این کار نیاز به همکاری و صبر و تحمل مردم دارد و امید می‌رود طی مدت یاد شده بتوانیم مرحله به مرحله تمامی شهر آبادان اعم از مناطق شهری و شرکتی و تصفیه‌خانه را به اتمام برسانیم.

 

    نظرات