اعلام مراکز لیست انتظار بلیت‌های نوروزی رجاء

اعلام مراکز لیست انتظار بلیت‌های نوروزی رجاء

http://www.bananews.ir/به منظور ایجاد تسهیلات جدید و خدمات‌دهی حداکثری به متقاضیان سفر با قطارهای مسافری رجاء، مراکز لیست انتظار بلیت قطارهای این شرکت برای برخی ایام پیک نوروز معرفی شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روابط عمومی شرکت رجاء اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی این شرکت در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی بیشتر متقاضیان برای تاریخ‌های ۲۴ اسفند جاری تا هشتم فروردین ۹۲ ، لیست انتظار بلیت قطارهای رجاء از طریق برخی مراکز فروش، عرضه خواهد شد.

بر این اساس آژانس‌های راه سعادت‌، روان‌سیر، آتیه گشت و سیر سحر افق از دفاتر فروش اطراف ایستگاه راه‌آهن تهران هستند که طی این مدت به عنوان مراکز لیست انتظار خدمات‌ ارائه می‌کنند.

از نهم فروردین ۹۲ همانند گذشته در ایستگاه راه‌آهن تهران لیست انتظار بلیت قطارهای مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ارائه می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کشیک دفاتر فروش بلیت‌های لیست انتظار، نشانی دفاتر فروش و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

    نظرات