دلایل بی آب ماندن برخی واحدهای مسکن مهر

دلایل بی آب ماندن برخی واحدهای مسکن مهر

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر این‌که تمام واحدهای مسکونی مهر آماده، دارای آب هستند گفت: در برخی ازمناطق ممکن است به خاطر آماده نبودن خیابان و یا نبود آب در منطقه برای تامین آب مسکن مهر نیاز به زمان بیشتری باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدمهدی ثمره هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به موضوع عدم تامین آب برخی از واحدهای مسکن مهر اظهار کرد: اگر واحدهای مسکونی آب ندارند، چگونه مردم در آن‌ها ساکن می‌شوند؟ مگر ممکن است در خانه‌ای رفت که آب ندارد؟

وی همچنین با تاکید بر این‌که ممکن است نبود برق را بشود در خانه تحمل کرد اما بدون آب نمی‌شود ساکن شد، در پاسخ به این پرسش که آیا شما موضوع وجود واحدهای مسکن بدون آب را رد می کنید گفت: ما به وزارت راه و شهرسازی اعلام کردیم برای هر تعداد مسکن مهر که آماده اسکان مردم باشد به هر نحو ممکن حتی شده به صورت موقت آب را تامین می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید کرد: البته آب واحدهای مسکونی به شرطی تامین می شود که بر و کف خیابان، کوچه، جدول و ... مشخص شده باشد.

ثمره هاشمی با تاکید بر این‌که تمام واحدهای مسکونی‌ که تا به حال افتتاح شده‌اند دارای آب و برق و سایر انشعابات هستند در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد خانه‌ای به خاطر آماده نبودن خیابان، آب نداشته باشد اظهار کرد: بله، برخی از مناطق هستند که وضعیت کف خیابان و کوچه مشخص نشده و نمی توان آب را تامین کرد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم اجرای کامل زیرساخت‌ها همچنین تاکید کرد: ممکن است در برخی جاها در منطقه آب نباشد و مجبور باشیم از راه‌های دیگر آب را منتقل کنیم که این کار نیاز به احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و ... دارد که اجرای آن‌ها زمان‌بر است.

 آب برخی از واحدهای مسکونی مهر هشتگرد هنوز تامین نشده است و مردم بدون آب به اجبار در واحدها ساکن شده‌اند.

    نظرات