ضرورت عملیاتی شدن تولید برق از انرژی بادهای ۱۲۰ روزه‌ی سیستان

ضرورت عملیاتی شدن تولید برق از انرژی بادهای ۱۲۰ روزه‌ی سیستان

http://www.bananews.irاستاندار سیستان و بلوچستان گفت: تولید برق با استفاده‌ی بهینه از انرژی بادهای ۱۲۰ روزه‌ی منطقه‌ی سیستان باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) «حاتم ناروئی» در دیدار با کارکنان شهر رامشار با تقدیر از زحمات آنان در زمینه‌ی توسعه‌ی زیربنایی این شهر افزود: بهره‌برداری از بادهای ۱۲۰ روزه‌ی سیستان در تولید برق و استفاده از این انرژی می‌تواند تحولی شگفت در عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان به‌ویژه مناطق شمالی استان از جمله شهر رامشار ایجاد کند.

وی اظهار کرد: با توجه به وسعت زیاد اراضی رامشار باید هر چه زودتر نسبت به توسعه‌ی واحدهای دانشگاهی در این شهر اقدامات لازم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه‌ی مناطق این استان از شمال تا جنوب به‌ویژه شهر رامشار به عنوان منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی بهترین پتانسیل را برای ترانزیت کالا در حوزه‌ی داخل کشور و آسیا دارند.

ناروئی افزود: جذب فعالان اقتصادی بومی برای سرمایه‌گذاری در مناطق اقتصادی سیستان و بلوچستان از جمله رامشار نقش مهمی در توسعه‌ی واحدهای صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی در استان دارند.

وی با تاکید بر توسعه‌ی جنگل‌کاری در شهر رامشار ادامه داد: کاشت درختان میوه‌دار می‌تواند فضای سبز مطلوبی را برای مردم این شهر پدید آورد.

 

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شهر جدید رامشار در سیستان و بلوچستان نیز یادآور شد: هم‌اینک ۹۰۴ واحد مسکن مهر در این شهر در دست ساخت و ۴۰ واحد مسکن استیجاری آماده‌ی استفاده است.

    نظرات