تعیین محل جدید برای آرامستان تهرانی‌ها

تعیین محل جدید برای آرامستان تهرانی‌ها

http://www.bananews.ir/فرماندار تهران گفت: با توجه به اینکه قبرهای بهشت‌زهرای تهران در حال پنج طبقه شدن است، مکان جدیدی در جاده سمنان جایابی شده و از سال ۹۲ اموات تهران به آرامستان جدید منتقل می‌شوند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عیسی فرهادی درباره «آخرین تصمیم فرمانداری تهران برای ایجاد آرامستان جدید در تهران»، به ایسنا، گفت: ظرفیت آرامستان تهران در حال حاضر پر شده، به طوری که در حال پنج طبقه شدن است. لذا به دنبال مکان جدیدی برای ایجاد آرامستان برای اموات تهران هستیم.

وی افزود: مکان جدیدی در جاده سمنان برای آرامستان تهران شناسایی شده که شهرداری باید امکانات و دسترسی این مکان را فراهم کند تا کم‌کم این مکان جهت انتقال اموات آماده شود و با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا از سال ۹۲ آرامگاه جدید را ایجاد کنیم.
فرماندار تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان تهران تکمیل شده و قبرها در حال پنج طبقه شدن است، باید از سال آینده مکان جدید آماده شود.
فرهادی درباره برخی از آرامگاه‌هایی که در قالب امامزاده‌ها،‌ همچون امامزاده عبدالله در داخل تهران قرار دارد و طبق مصوبه قانونی، پس از ۳۰ سال امکان تبدیل آنها به فضای سبز توسط شهرداری وجود دارد نیز گفت: شهرداری باید برای این اماکن طرح‌های جدیدی را ارائه دهد، اما هر طرحی که ارائه دهد، بلامانع است و می‌تواند این‌گونه آرامگاه‌های داخل شهر را ساماندهی کند.

    نظرات