برنامه‌های آتی بزرگ‌ترین شرکت تعمیرات کشتی اعلام شد

برنامه‌های آتی بزرگ‌ترین شرکت تعمیرات کشتی اعلام شد

http://www.bananews.ir/شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز با عملکرد موفق خود در سال ۹۱ علاوه بر تعمیرات شناورها بزودی رویکرد جدیدی از فعالیت‌های خود را در زمینه بازیافت کشتی و ورود به حوزه مونتاژ، نصب و راه‌اندازی تجهیزات دریایی بر روی شناورها آغاز می‌کند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر‌عامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با اعلام این خبر گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون تعمیرات زیر آبی و اساسی ۳۵ فروند کشتی از انواع مختلف را انجام داده است.

حمید جمالی جمال آباد با اعلام اینکه این شناورها از یدک کش و لایروب تا کشتی‌های تانکر و فله بر پاناماکس را شامل می‌شود، ادامه داد: چند فروند از این شناورها با توجه به حجم وگستردگی تعمیرات انجام شده به نوعی باز‌سازی و جوان‌سازی نیاز داشتند که توسط متخصصین توانمند شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با موفقیت انجام شد.
مدیر‌عامل پرشیا هرمز همچنین اظهار کرد: این شرکت علاوه بر انجام تعمیرات زیر آبی و ادواری شناورها در یارد خود در بندرعباس، توانسته است از طریق واحد تعمیرات سفری خود مستقر در بندر امام و بندرعباس به تعداد ۲۹۹ فروند شناور که در بنادر و لنگرگاه‌ها و آب‌های سرزمینی حاشیه شمالی خلیج فارس مستقر یا در تردد بوده‌‌اند خدمات تعمیراتی ارائه کند.
جمالی همچنین به رویکرد جدید این شرکت در زمینه بازیافت کشتی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه فعالیت‌ها ورود به صنعت بازیافت کشتی است که در صورت فراهم شدن مکان صنعتی مناسب فعالیت در این بخش آغاز خواهد شد.
مدیر‌عامل پرشیا هرمز در پایان از اقدامات توسعه‌ای این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت برای سال ۹۲ ایجاد دفتر نمایندگی در بندر عسلویه و ورود به حوزه مونتاژ و نصب و راه‌اندازی تجهیزات دریایی بر روی شناورها است که به دست متخصصین توانمند این شرکت انجام خواهد شد.

    نظرات