بهره‌برداری از بیش از ۲ میلیون مسکن‌ مهر در سال ۹۱

بهره‌برداری از بیش از ۲ میلیون مسکن‌ مهر در سال ۹۱

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه پالایشگاه شازند اظهار داشت: طرح مسکن مهر یکی از ابتکارات بسیار خوب و موفق دولت نهم و دهم بود که آثار و برکات فراوانی در حل معضل مسکن داشته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز با اجرای طرح مسکن مهر در اکثر نقاط کشور تعداد واحدهای مسکونی از تعداد خانوارها بیشتر است که از افتخارات این دولت به شمار می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش موثر مسکن در تشکیل کانون خانواده بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه مسکن موجب اشتغال‌زایی و تسریع در امر ازدواج جوانان می‌شود که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه مسکن مهر یک انقلاب انسانی و اسلامی در کشور بود، گفت: دولت نهم و دهم بالغ بر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرها و روستاهای سراسر کشور در دست ساخت دارد که امید می‌رود تا پایان دولت به اتمام برسد.

امروز و در مراسمی با حضور رئیس جمهور ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر و ۲۷ هزار واحد مقاوم‌سازی شده روستایی در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    نظرات