ظرفیت‌سازی برای جابه‌جایی ۶۰ میلیون مسافر نوروزی

ظرفیت‌سازی برای جابه‌جایی ۶۰ میلیون مسافر نوروزی

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ارائه بهترین خدمات حمل و نقل عمومی بین شهری به مسافران نوروز امسال، ظرفیت‌سازی برای جابه‌جایی ۶۰ میلیون مسافر نوروزی در انواع مدل‌های حمل و نقل انجام شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزیر راه و شهرسازی امروز در جریان بازدید پایانه غرب ضمن سرکشی به ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای با مسافران به گفت‌وگو پرداخت و نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها را شنید.

وی همچنین از چندین اتوبوس در حال مسافرگیری بازدید کرد و از نزدیک از میزان کیفیت خدمات و رضایت مسافران جویا شد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ میلیون نفر جابه‌جایی از طریق انواع شقوق حمل و نقل عمومی در نوروز امسال انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع اتوبوس در ایام نوروز مسافران را جابه‌جا می‌کند که نیمی از این میزان ناوگان اتوبوس‌های ویژه و VIP هستند.

نیکزاد تصریح کرد: ۳۳ هزار مینی‌بوس و ۳۴ هزار سواری کرایه جابه‌جایی مسافران نوروزی را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ضمن قدردانی از همکاری رانندگان و تعاونی‌های حمل و نقلی با مسافران در این ایام تصریح کرد: امسال پیش‌فروش اینترنتی بلیت به بهترین وجه انجام گرفت و مسافران استقبال مطلوبی داشتند.

 

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در راستای جبران ترددهای یک سر خالی ناوگان تنها در این ایام ۲۰ درصد به نرخ بلیت اتوبوس‌ها افزوده شد.

نیکزاد در خصوص اختصاص مسیرهای جاده‌ای فوق‌العاده و اضافه بر برنامه در این ایام گفت:‌حتما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا مسافران در این ایام به مقصد خود برسند.

وی درباره اختصاص سرویس فوق‌العاده برای مسیر مشهد، تصریح کرد: اغلب مسافران مشهد مقدس از حمل و نقل ریلی برای جابه‌جایی خود استفاده می‌کنند که در این راستا امروز تعدادی واگن نو و بهسازی شده وارد ناوگان ریلی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در هر مسیری که متوجه بشویم تقاضای سفر بالا است،نسبت به اختصاص ناوگان اقدام می‌کنیم.

به گزارش فارس علی نیکزاد پس از بازدید از پایانه غرب به فرودگاه مهرآباد رفت تا از نزدیک وضعیت خدمات حمل و نقل هوایی، میزان کیفیت ناوگان و رضایت مسافران را جویا شود.

    نظرات