آمادگی شبانه‌روزی راه و شهرسازی برای راهنمایی شهروندان در ایام نوروز

آمادگی شبانه‌روزی راه و شهرسازی برای راهنمایی شهروندان در ایام نوروز

http://www.bananews.ir/تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، تلفن ۵۱۴۹ آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، برنامه حرکت قطارها، اطلاعات موجودی و فعالیت آژانس‌ها و غیره است.

همچنین تلفن ۱۳۴ هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای تمام نقاط و راههای کشور، اطلاعیه های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.

مسافران جاده ای نیز به منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده ها، مسافت ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین با شماره تلفن ۸۸۹۲۵۲۵۲ می توان وضعیت راه‌های کشور را از طریق نمابر دریافت کرد و سامانه اطلاع رسانی www.iran141.ir نیز آخرین اطلاعات حوزه‌ راه‌ها را ارئه می دهد.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که شماره دریافت پیامک ۳۰۰۰۱۴۲ و شماره ارتباط مستقیم ۸۸۸۰۴۴۰۰ آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه قیمت بلیت ناوگان برون شهری جاده ای است.

 

سامانه تلفن گویای ۱۹۹ نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات و جدول زمانی پروازها است.

مسافران و استقبال کنندگان نیز می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

سامانه پیامک اداره کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ و شماره تلفن ۸۲۲۴۴۰۹۰ آماده دریافت پیام‌های شهروندان در حوزه وزارت راه و شهرسازی است.

شهروندان می توانند برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه راه‌های کشور، قطارها، هواپیماها و وضعیت هوای کلیه مسیرها به پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه نمایند و از طریق این سایت از لینک سایتهای سازمانهای تابعه وزارتخانه استفاده کنند.

    نظرات