چرا زاینده‌رود ۱۵ روز زودتر باز نشد؟

چرا زاینده‌رود ۱۵ روز زودتر باز نشد؟

http://www.bananews.ir/شهردار اصفهان گفت: درست است که کشاورزان به آب زاینده رود نیاز دارند، اما مسؤولان باید به مسافران، مردم و فضای سبز اصفهان نیز توجه داشته باشند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید مرتضی سقاییان‌نژاد امروز(شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در اصفهان از شش ماه قبل انجام شده بود، اظهار کرد: ۱۳ کمیته تخصصی و ۱۴ ستاد اجرایی در خصوص ارایه تسهیلات نوروزی به مسافران فعالیت کردند.

وی به افزایش ۱۹ درصدی تعداد مسافران نوروزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری سه میلیون و ۲۸۹ هزار و ۱۵۶ نفر شب خواب در اصفهان اسکان یافتند.

شهردار اصفهان تنها نگرانی مسافران نورزی اصفهان را خشک بودن رودخانه زاینده رود اعلام کرد و ادامه داد: خوشحالم که آب در رودخانه زاینده رود جریان پیدا می‌کند اما این سؤال را در ذهن دارم که امکان بازگشایی رودخانه در ۱۵ روز گذشته وجود نداشت؟

سقاییان نژاد ادامه داد: درست است که کشاورزان به این آب نیاز داشتند اما مسؤولان نباید از مسافران نوروزی، مردم اصفهان و فضای سبز این شهر غافل می‌شدند.

۱۱ هزار واحد مسکونی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت

هم‌چنین رسول جهانگیری رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان در ادامه این جلسه به تحویل ۱۱ هزار واحد مسکونی برای اسکان مسافران نوروزی اصفهان اشاره کرد و افزود: در طول ۱۸ روز میزبانی از مسافران نوروزی ۱۵۰ هزار مسافر در منازل استیجاری اصفهان اسکان یافتند.

وی به فعالیت ۱۰۰ واحد مشاور املاک در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی اشاره کرد و گفت: هم‌چنین ۵۰۰ نفر نیز به صورت شبانه‌روزی به مسافران اصفهان خدمت‌رسانی ‌کردند.

رییس اتحادیه هتل‌داران اصفهان در خصوص وضعیت امنیتی اسکان مسافران نوروزی در منازل استیجاری نیز گفت: برای تحویل منازل مسکونی از صاحبان‌شان و تحویل این منازل به مسافران تمام اقدامات امنیتی در خصوص احراز هویت افراد و خودروهای آنها صورت گرفته است.

    نظرات