جابه‌جایی ۴۲ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور

جابه‌جایی ۴۲ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور از اعزام و پذیرش بیش از ۴۲ میلیون مسافر در سال گذشته در فرودگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود رسولی‌نژاد گفت: از این تعداد نزدیک به ۳۳٫۹ میلیون نفر مسافر داخلی و ۸٫۶ میلیون نفر مسافر بین‌المللی از فرودگاه‌های کشور اعزام و پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات ناوبری برای نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه‌ها، خاطر نشان کرد: این خدمات شامل پروازهای داخلی، بین‌المللی و نظامی بود که در مجموع، نشست و برخاست ۴۷۶ هزار و ۴۶۸ فروند هواپیما را شامل می‌شد.

به گفته رسولی‌نژاد از این تعداد ۲۹۳ هزار و ۶۰۶ فروند مربوط به پروازهای داخلی، ۶۲ هزار و ۵۶۲ فروند پروازهای بین‌المللی و ۱۲۰ هزار فروند پروازهای نظامی و ... بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ارائه خدمات ناوبری به پروازهای عبوری از فراز کشور را نیز شامل ۱۶۴ هزار و ۵۵۰ پرواز عنوان و اظهار کرد: ارسال و پذیرش بار همراه و غیر همراه هوایی از طریق فرودگاه‌ها نیز در دو حوزه داخلی و بین‌المللی صورت گرفت و در مجموع ۴۲۱ هزار تن بار را شامل شد که ۲۵۷ هزار و ۵۰۰ تن آن داخلی و ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ تن آن بین‌المللی بود.

    نظرات