متوقف شدن ساخت بیش از ۴۰۰ ساختمان استان تهران

متوقف شدن ساخت بیش از ۴۰۰ ساختمان استان تهران

http://www.bananews.ir/معاون فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از هشدار و توقف ساخت ۸۰۰ ساختمان در حال ساخت در این استان خبر داد و گفت: طرح کنترل سازه ساختمان‌های شهر تهران برای اولین‌بار از اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رضا حیدریون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:۲۱۶۰ ساختمان مورد نظارت قرار گرفته‌اندکه به ۴۰۰ ساختمان در حین ساخت هشدار داده شده و ادامه ساخت و ساز ۴۲۰ ساختمان به دلیل تخلف، متوقف شده است.

وی ابراز خرسندی کرد در طول سه ماه انجام این طرح هیچ یک از ساختمان‌ها دچار ریزش نشده و ساختمان‌هایی که هشدار ساخت گرفته‌اند با رفع نقص ساختشان ادامه یافته است.

معاون فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه با ادامه‌ی این طرح تعداد ساختمان‌های استاندارد افزایش می‌یابد، از شهرداری در خواست کرد: هنگامی که ساختمان‌ها اقدام به گودبرداری می‌کنند، به سازمان نظام منهدسی اطلاع دهد تا ساخت و ساز از ابتدا به صورت فنی و مهندسی انجام شود.

معاون فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: برای اولین‌بار در ادامه‌ی طرح نظارت بر گودبرداری‌ها، بازرسی و کنترل سازه ساختمان‌های شهر تهران در مرحله‌ی اسکلت‌بندی از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود که ۱۵ روز اولیه به صورت آزمایشی خواهد بود.

    نظرات