وضعیت ساختمان‌ دانشگاه‌های مناطق زلزله‌زده

وضعیت ساختمان‌ دانشگاه‌های مناطق زلزله‌زده

http://www.bananews.ir/مدیر روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در خصوص وضعیت ساختمان‌های این دانشگاه پس از زلزله شب‌گذشته در منطقه «شنبه» استان بوشهر، گفت: مشکلی برای ساختمان‌های دانشگاه به وجود نیامده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خسرو محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه در حال بررسی مشکلات احتمالی به وجود آمده در ساختمان‌های دانشگاه هستیم، اظهارکرد: تا به حال گزارشی درباره ایجاد خسارت در ساختمان‌های دانشگاه دریافت نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مشکلی برای هیچ یک از بخش‌های دانشگاه به وجود نیامده است و تنها برخی از مسئولان دانشگاه داغدار عزیزان خود در روستاهای اطراف شده‌اند.

همچنین مسعودی اصل رییس منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه ساختمان‌های واحدهای دانشگاه آزاد بوشهر مشکلی از بابت تخریب یا خسارت ندارند، گفت: با توجه به اینکه کانون زلزله با نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی یعنی (واحد خورموج) است، ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد، ساختمان‌های دانشگاه دچار مشکلی نشده‌اند.

مسعودی اصل ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله‌دیده از حضور برخی روسا و پرسنل دانشگاه‌های آزاد و دولتی استان بوشهر در منطقه خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از پرسنل دانشگاه آزاد در این زلزله داغدار بستگان خود شدند، اما برای خود پرسنل دانشگاه مشکلی ایجاد نشده است.

    نظرات