جمع آوری پارک‌ها از تهران!

جمع آوری پارک‌ها از تهران!

http://www.bananews.ir/رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر نسبت به تغییر کاربری بوستان‌های زیر دو هزار متر تهران هشدار داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمزه شکیب با اشاره به برخی از راهکارهای افزایش درآمد شهرداری تهران اظهار کرد: با وجود آنکه براساس طرح تفصیلی جدید تهران بنا شده است فضاهای سبز تا سال ۹۵ تغییر کاربری نداشته باشند، اما اخیرا برخی از بوستان‌های زیر دو هزار متر در حال جمع شدن هستند و به کاربری دیگری تبدیل می شوند.

شکیب عضو شورای شهر تهران با انتقاد از پایبند نبودن شهرداری تهران به یک فوریت حفظ بوستان‌های با متراژ زیر دو هزار متر گفت: بسیاری از بوستان‌های شهر در حال جمع شدن است و مردم نسبت به این موضوع گله دارند.
او ادامه داد: شهرداری به جای صرفه‌جویی، سقف درآمدهای خود را افزایش می‌دهد و برای این موضوع راهکارهای زیادی هم دارد. به عنوان مثال می‌تواند یک طبقه تراکم اضافی که به بافت‌های ناپایدار اختصاص داده را به دو طبقه افزایش دهد.
شکیب اضافه کرد: به علاوه بسیاری از بوستان‌های شهر در حال جمع شدن است و مردم به این موضوع انتقاد دارند و به نظر می‌رسد شهرداری در راستای افزایش درآمد دست به چنین اقداماتی می‌زند.
او خطاب به شهرداری تهران تاکید کرد: مراقب باشید زمینه‌ای را فراهم نکنید که شهرداری به دنبال افزایش درآمد از محلی برود که بعدها برای شهر قابل جبران نیست.

    نظرات