افزایش پروازهای تهران - کویت

افزایش پروازهای تهران - کویت

http://www.bananews.ir/پروازهای تهران -کویت از فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) توسط شرکت هواپیمایی ماهان نیز راه‌اندازی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، نخستین پرواز تهران - کویت با مدیریت شرکت هواپیمایی داخلی ماهان از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد کویت انجام شد.

پیش از این، پروازهای تهران – کویت از طریق شرکت هواپیمایی «الکویتیه» با هفته‌ای دو پرواز صورت می‌گرفت. به این ترتیب پروازهای تهران - کویت و برعکس به چهار پرواز در هفته افزایش یافت.

این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان هواپیمای ایرباس ۳۱۰ با ۱۶۰ مسافر در مسیر کویت - تهران انجام شد.

در رأس مسافران این پرواز، هانی شمس - نماینده مجلس کویت، جاسم اشکانی - نماینده خط هوایی کویت - و چن تن از مقامات حمل‌ و نقل هوایی و سیاسی کویت حضور داشتند.

استقبال از این پرواز نیز با حضور مرتضی دهقان - مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، مجدی احمد الظفیری - سفیر کویت، فلاح الحجرف - کاردار سفارت کویت - انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی امام(ره) در مراسم راه‌اندازی این پرواز، توسعه پرواز میان ایران و کویت را در رونق اقتصادی، توریستی و گردشگری بین دو کشور موثر دانست.

مجدی احمد الظفیری - سفیر کویت - نیز با اشاره به ارتباط تنگاتنگ و تعاملات مطلوب میان مردم کویت و ایران بر افزایش سطح مناسبات دو کشور تاکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای افزایش تعاملات طرفین، برقراری خطوط پروازی مستقیم به پایتخت‌های دو کشور است.

سفیر کویت هدف از برقراری این پرواز را بهره‌مندی مردم کویت از بسترها و فضاهای زیارتی، بازرگانی، اقتصادی و توریستی ایران دانست و افزود: شرکت هواپیمایی ماهان می‌تواند شریکی قدرتمند برای شرکت هواپیمایی کشور کویت در این پرواز باشد.

وی بر استمرار پرواز در مسیر تهران و کویت تأکید کرد.

این پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

    نظرات