تکمیل پروژه‌های راه استان تهران تا پایان سال

تکمیل پروژه‌های راه استان تهران تا پایان سال

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از تکمیل کلیه پروژه‌های نیمه تمام راه استان تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: اولویت اجرای پروژه‌های راه‌ استان تهران کاهش تصادفات، سوانح، اصلاح نقاط پر حادثه و افزایش ایمنی جاده‌ها است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح برنامه‌های راه استان تهران در سال جاری گفت: تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا پایان سال نهایی می‌شود و تا زمان تکمیل نشدن این پروژه‌ها، پروژه جدید آغاز نخواهد شد.

واحدی با اشاره به وظایف حوزه راهداری تصریح کرد: هدف، حفظ وضعیت مطلوب راه‌ها، ارتقای ایمنی،‌ کاهش تصادفات و بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های قبلی استان تهران است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران تاکید کرد: بهبود وضعیت راه‌ها، روکش جاده‌ها و اصلاح‌های لازم در دستور کار است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق برای تکمیل و بهبود وضعیت راه‌های استان منابع محدود است؛ به گونه‌ای که سال گذشته توان تامین کل اعتبار را نداشتیم و نبود نقدینگی نیز دلیل افزایش مطالبات پیمانکاران به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

    نظرات