پیامک بزنید مسکن ویژه ببینید

پیامک بزنید مسکن ویژه ببینید

http://www.bananews.ir/بازدید از واحدهای نمونه مسکن ویژه سایت تهرانسر از جمعه این هفته (۱۳ اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود و متقاضیان بازدید و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند از طریق ارسال پیامک به نوبت از این واحدها بازدید کنند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: بازدید این واحدها از ساعت ٨ صبح تا ١٣ روزهای جمعه است و ثبت‌نام‌کنندگان پس از دریافت پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، می‌توانند برای بازدید به محل سایت مراجعه کنند.

به گفته مهردادفر بازدید بدون هماهنگی قبلی به دلیل شرایط ویژه ساختمانی و حفظ امنیت متقاضیان امکان پذیر نیست و متقاضیان از آوردن کودکان برای بازدید خودداری کنند.
وی بیان کرد: از این پس پاسخگویی به متقاضیان جهت برطرف کردن نقص پرونده یا تشکیل پرونده در محل سایت تهرانسر انجام می‌شود و کارشناسان مربوطه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ در سایت تهرانسر حضور دارند.
مراجعان باید قبل از هرگونه مراجعه حضوری به سایت اینترنتی مسکن مهر شهر تهران، برای برطرف کردن نواقص پرونده خود به سایت مراجعه کنند.
ثبت‌نام در مسکن ویژه تهران با واریز وجه به حساب بانک مسکن و به صورت اینترنتی امکانپذیر است.
به گفته فریبرز واحدی - مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران - تحویل تعدادی از واحدها پس از اتمام نازک‌کاری در اواخر خرداد امسال صورت می‌گیرد اما اکثر واحدها از نیمه دوم سال (آبان و آذر ماه) تحویل داده می‌شود.
وی اعلام کرد: این امر با سه شیفته شدن عملیات اجرایی در بهار و تابستان محقق می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند فقط روزهای جمعه و پس از هماهنگی‌های لازم از ساعت ٨ تا ١٣ از واحدهای نمونه مسکن ویژه بازدید کنند.

    نظرات