تمدن خبرداد: واگذاری نخستین فاز مسکن ویژه تهرانسر از مهر ماه

تمدن خبرداد: واگذاری نخستین فاز مسکن ویژه تهرانسر از مهر ماه

http://www.bananews.ir/استاندار تهران از احداث ۲۵۶۰ واحد مسکن ویژه در سایت تهرانسر خبرداد و گفت: واگذاری واحدهای این سایت از مهرماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به آخرین خبرهای مسکن ویژه برای شهروندان پایتخت اظهار کرد: عملیات احداث ۲۵۶۰ واحد از مسکن ویژه در در منطقه تهرانسر آغاز شده و این واحد‌ها به ترتیب از مهر ماه امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: مطالعات سایت‌های کیان‌شهر، حکیمیه تهرانپارس، وردآورد و پونک نیز در دست انجام است و در برنامه احداث مسکن ویژه قرار دارد.

استاندار تهران با بیان اینکه واگذای مسکن ویژه از مهر امسال آغاز می‌شود، در باره قیمت تمام شده این واحدها برای متقاضیان گفت: هر واحد ۱۰۵ متری حدود ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که ۱۳۰ مییلیون تومان آن در ۳ قسط و زمان تحویل از متقاضیان اخذ می‌شود و ۱۲۰میلیون تومان باقی مانده نیز طی ۱۲ سال و با اقساط یک میلیون تومان در ماه تعیین شده است.

به گفته وی، تاکنون پیش‌بینی‌ مشخصی از تعداد واحدهای احداثی در قالب این طرح اعلام نشده و پس از تکمیل سایت تهرانسر و واگذاری واحدهای آن هدفگذاری در سایتهای دیگر انجام خواهد شد که البته ادامه احداث این واحدها منوط به تقاضای افراد خواهد بود.

تمدن در باره آخرین وضعیت واگذاری واحدهای مسکن مهر استان تهران نیزخاطرنشان کرد: تعهد استان تهران برای احداث واحدهای مسکن مهر حدود ۴۰۳ هزار واحد بود که از این تعداد تاکنون ۱۵۶ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۱۴۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان شهریورماه امسال واگذار خواهد شد.

 

اتمام واگذاری واحدهای مسکن مهر نیمه اول سال ۹۳

استاندار تهران ادامه داد:مابقی تعهدات استان در احداث و واگذاری مسکن مهر به متقاضیان تا پایان سال جاری و نیمه اول سال ۹۳ واگذار می‌شود.

مسکن مهر در دولت بعدی نیز ادامه داشته و تعهدی برزمین نخواهد ماند

به گفته وی، روند احداث پروژه بزرگ مسکن مهر در دولت بعدی نیز ادامه داشته و تعهدی برزمین نخواهد ماند چراکه تنها راه خانه‌دار کردن مردم به ویژه زوجهای جوان ، مسکن مهر است.

تمدن تصریح کرد: در برخی از سایتهای مسکن مهر استان از جمله شهر جدید پردیس تقاضا بیش از ظرفیت است و متقاضیان به سایتهای دیگری ارجاع داده می شوند.

    نظرات