نیکزاد:قیمت مسکن مهر افزایش نمی‌یابد

نیکزاد:قیمت مسکن مهر افزایش نمی‌یابد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: غیر از توافق قبلی، افزایش قیمت برای مسکن مهر نداریم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهر جدید پردیس خانه‌ها پارکینگ‌دار و حیاط‌دار هستند و به نسبت این شرایط قیمت‌گذاری شده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس با این شرایط در اختیار مردم تهران قرار داده‌ایم.

نیکزاد در مورد قیمت مسکن مهر توضیح داد: از نظرمیزان آورده بخش‌نامه‌ای داشتیم تا حداقل افزایش قیمت را اعمال کنیم و تا الان با همان قیمت کار پیش می‌رود. همچنین تطبیق افزایش قیمت با بخشنامه‌ای است که به نسبت اخذ اقساط انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر در ۲۵ استان آماده افتتاح هستند و ازهفته آینده افتتاح خواهند شد، گفت: در دولت نهم ۲۱۲۰ مسکن مهر روستایی داشتیم که ساخت ۱۵۲۰ مسکن تمام شده و ۶۰۰ هزار واحد نیز در حال ساخت است. در بخش شهری نیز ۲۲۵۰ واحد مسکن مهر در نظر گرفته شده بود که ۱۱۳۰ واحد آن افتتاح شده و بقیه در نیمه اول امسال افتتاح می‌شوند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت یازدهم با سیاست حمایت جدی از موضوع مسکن کار خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که آروزی انجام آن را داشتیم قطار سریع‌السیر تهران - مشهد بود و امیدوار بودیم بتوانیم قطار را با سرعت بالای ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داشته باشیم اما براساس پیگیری‌های صورت گرفته قطار برقی تهران - مشهد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت راه‌اندازی خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: در زمینه قطار تهران - مشهد در داخل مشکلی نداشتیم اما بروکراسی‌های حاکم با فاینانس چین مشکل‌آفرین بود.

    نظرات