برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت همدان از برق

برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت همدان از برق

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: صد درصد جامعه شهری و روستایی استان همدان از نعمت روشنایی برخوردار هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حاجی رضا تیموری با اشاره به روز صنعت برق خاطرنشان کرد: صنعت برق در فرآیند توسعه اقتصادی کشور یک صنعت کلیدی و گرداننده اصلی چرخ توسعه استان و کشور به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه در کشور ۷۰ درصد مردم بهای قبوض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت می‌کنند، گفت: در استان همدان این میزان ۳۰ درصد است که این میزان صرفه‌جویی زیادی از نظر زمانی و ریالی به همراه دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار کرد: کسب رتبه عالی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی، کسب رتبه سوم در طرح تکریم ارباب رجوع از حضور فعال و جدی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق در خدمات‌رسانی به مردم دارد.
وی با تاکید بر جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز عنوان کرد: برای ارتقای رضایتمندی مشترکان در ارائه سرویس مطلوب به آنان باید کنتورهای معیوب تعویض شده و لوازم اندازه‌گیری در بازه زمانی تست و نسبت به رفع عیوب آنها اقدام شود.
تیموری یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که باید با جدیت پیگیری شود به حداقل رساندن احداث شبکه‌های فشار ضعیف، استفاده از خط ۲۰ کیلوولت با ترانس‌های کم‌ظرفیت و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف با لامپ‌های پر‌مصرف با بازده بالا در روشنایی معابر است.
وی با تاکید بر اصلاح ضعف ولتاژ شبکه‌ها بیان کرد: باید با همراهی و کمک مشترکان برای استفاده بهینه از انرژی تحویلی تلاش شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه طی سال نخست اجرای هدفمندی ۱۰ درصد مصرف انرژی در استان کاهش یافت، افزود: در سال گذشته ۳ درصد رشد مصرف در استان داشته‌ایم که خوشبختانه مصرف بخش خانگی و تجاری کاهش و مصرف بخش صنعت و کشاورزی افزایش یافته بود.
وی ادامه داد: به منظور کم کردن قیمت تمام شده برای مشترکان باید پرت انرژی به حداقل برسد که تلاش ما بر آن است تا پایان برنامه پنجم تلفات انرژی به ۱۰ درصد برسد.
تیموری با اشاره به رویکرد امسال شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: سلامت اداری و کارهای فرهنگی و تبلیغی به منظور مدیریت مصرف، تعامل با ادارات، سازمان‌ها، صدا و سیما، روزنامه‌ها، نشریات محلی، رسیدگی به شکایات مردم، نظرسنجی از مردم و مسوولان‌ برای ارتقای خدمات ارائه شده باید در سرلوحه امور قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان یادآور شد: ساماندهی به گونه‌ای است که تمام مسائل حاکمیتی و فنی همچنان بر عهده شرکت توانیر خواهد بود و اداره شرکت‌ها به صورت اقتصادی بر اساس سیاست‌های حاکمیتی در چارچوب اساسنامه توسط مجمع عمومی انجام خواهد پذیرفت.

 

وی ادامه داد: در اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ با طرح موضوعاتی از قبیل مدل اقتصادی شرکت‌های توزیع در قالب بنگاه‌های بهره‌ور و سیر مراحل شکل‌گیری و تجدید ساختار اقتصادی در شرکت‌های توزیع در دست اقدام است.
وی در ادامه برای داشتن برق مطمئن و پایدار گفت: مردم نباید در حریم شبکه‌های برق بنا احداث کنند و به صورت غیرمجاز از شبکه‌های برق استفاده کنند، بلکه با مراجعه به ادارات برق از تسهیلات قسطی برای خرید انشعاب قانونی استفاده کنند.
تیموری تاکید کرد: مشترکان نیز می‌توانند با پرداخت به موقع بهای انرژی مصرفی خود شرکت توزیع نیروی برق را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.
وی خواستار همکاری بیشتر شهرداری‌ها با شرکت برق شد و اضافه کرد: شهرداری‌ها باید نسبت به هرس درختان اقدام کنند تا در اثر بارش برف سنگین یا شرایط جوی نامساعد شبکه‌های برق تخریب نشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از استاندار خواست تا اعتباراتی برای اصلاح شبکه‌های فرسوده، توسعه برق روستاها، برق‌رسانی به مساکن مهر و شهرک‌های صنعتی به شرکت توزیع نیروی برق استان تخصیص دهد.

 

    نظرات