جمع‌آوری کارگاه عمرانی طبقه اول بزرگراه صدر تا یک ماه دیگر

جمع‌آوری کارگاه عمرانی طبقه اول بزرگراه صدر تا یک ماه دیگر

http://www.bananews.ir/معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران وعده داد که تا پایان بهار، تجهیز کارگاه عمرانی از تراز صفر بزرگراه صدر جمع‌آوری و کار عمرانی در طبقه فوقانی این بزرگراه ادامه یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید مازیار حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه تکنسین‌ها، مهندسان و کارگران در کل ۳۶۶ روز سال گذشته مشغول کار در پروژه احداث طبقه دوم بزرگراه صدر بودند، اظهار کرد: تنها پروژه عمرانی تهران که حتی در اول فرودین ماه هم تعطیل نبود، پروژه صدر است.

وی با اشاره به مشکلات بزرگراه صدر که پیش از طبقاتی شدن وجود داشت، خاطرنشان کرد: بزرگراه صدر از ابتدا با مشکلاتی نظیر آبگرفتگی بدلیل فقدان کانال‌های مناسب و نیز، نداشتن پیاده‌راه مواجه بود. اما اکنون مشاور پروژه در طراحی پوسته برای هر دو مساله چاره‌اندیشی کرده است و همزمان پیاده‌راه و کانال جمع‌آوری آبهای سطحی هم در تراز صفر بزرگراه صدر احداث می‌شود.

به گفته حسینی، هم‌اکنون تجهیز کارگاه عمرانی در تراز صفر بزرگراه صدر در حال جمع‌آوری است و انتظار می‌رود تا پایان بهار تراز صفر صدر آسفالت شده و به حالت عادی بازگردد و در نتیجه ادامه کار عمرانی در طبقه فوقانی این بزرگراه ادامه یابد.

 

معاون شهردار تهران تاکید کرد: در جریان پروژه صدر خود را تحت تاثیر فشارهای روانی قرار ندادیم تا همکاران و دست‌اندرکاران این پروژه، امور پیچیده و فنی آن را به درستی پیاده کنند. ضمن اینکه ایمنی و کیفیت پروژه صدر از سایر پارامترها نظیر سرعت پیشرفت بسیار مهم‌تر است.

    نظرات