رخداد ۳ پس لرزه با بزرگای بیش از ۵ در بشاگرد

رخداد ۳ پس لرزه با بزرگای بیش از ۵ در بشاگرد

http://www.bananews.ir/معاون پژوهشی پژوهشگاه بین‏‌المللی زلزله‌‏شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به ۳ پس لرزه مهم ناحیه بشاگرد، گفت: عمق این پس لرزه‌ها ۱۰ کیلومتر بوده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروز ۳ پس لرزه مهم در ناحیه بشاگرد رخ داده است، افزود: دو پس لرزه مهم در بشاگر د امروز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با بزرگای ۵٫۵ و ۵٫۷ رخ داده است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه بین‏‌المللی زلزله‌‏شناسی و مهندسی زلزله با بیان اینکه عمق این پس لرزه‌ها کم بوده است، اظهار داشت: عمق این لرزه‌ها ۱۰ کیلومتری زمین بوده است.

وی با اشاره به کانون این پس لرزه‌ها یادآور شد: این پس لرزه‌ها در پهنه رومرکزی زلزله ۲۱ اردیبهشت ماه جاری است رخ داده است.

زارع در عین حال از احتمال ادامه این پس لرزه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: انتظار رویداد پس لرزه‌های بعدی در این منطقه در روزها و هفته‌های بعد وجود دارد.

معاون پژوهشی پژوهشگاه بین‏‌المللی زلزله‌‏شناسی و مهندسی زلزله همچنین به پس لرزه سوم ناحیه بشاگرد اشاره کرد و گفت: پس لرزع مهم امرور ناحیه بشاگرد با بزرگای ۵٫۵ به عنوان سومین رخ داد پس لرزه‌ای مهم رخ داد.

    نظرات