تخلف تعاونی‌های مسکن در پرند

تخلف تعاونی‌های مسکن در پرند

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شهر جدید پرند از تخلف تعدادی از تعاونی‌های مسکن‌مهر در این شهر خبر داد و گفت: در جلساتی که در وزارت تعاون برگزار کردیم سه تعاونی ‌مسکن‌مهر را که توانایی انجام کار را نداشتند، خلع‌ید کردیم و زمین را از آنها پس گرفتیم. پس از اینکه زمین را از این تعاونی‌های مسکن مهر گرفتیم و به تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبدیل شد قرارداد را از تعاونی به شرکت عمران پرند منتقل کردیم. اگر باز هم از سوی تعاونی‌های مسکن مهر تخلفی صورت گیرد، زمین را از آنها پس می‌گیریم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر عامل شهر جدید پرند از تخلف تعدادی از تعاونی‌های مسکن‌مهر در این شهر خبر داد و گفت: در جلساتی که در وزارت تعاون برگزار کردیم سه تعاونی ‌مسکن‌مهر را که توانایی انجام کار را نداشتند، خلع‌ید کردیم و زمین را از آنها پس گرفتیم. پس از اینکه زمین را از این تعاونی‌های مسکن مهر گرفتیم و به تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبدیل شد قرارداد را از تعاونی به شرکت عمران پرند منتقل کردیم. اگر باز هم از سوی تعاونی‌های مسکن مهر تخلفی صورت گیرد، زمین را از آنها پس می‌گیریم.
حبیب‌ا... چاغروندی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌فارس با بیان اینکه تا پایان فعالیت دولت دهم، ماهانه ۱۰ هزار واحد مسکونی‌مهر در پرند تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: واحدهایی داریم که ساخته شده‌اند؛ ولی خدمات زیربنایی ندارند و ممکن است دیرتر برسند؛ بنابراین در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود. مدیرعامل پرند درباره برخی نگرانی‌ها از سوی پیش‌خریداران مسکن‌مهر مبنی بر تکلیف زمان تحویل واحدها در دولت بعدی، گفت: وقتی این واحدها پیش فروش شده است دولتی نیست و این به این معنی نیست که اگر دولت بماند این کار انجام می‌شود و اگر دولت تغییر کند انجام نمی‌شود. پس مردم نباید نگران باشند که مشکلی به وجود می‌آید؛ بنابراین واحدهای مسکونی قطعا تکمیل می‌شود.

    نظرات