برنامه‌ای برای افزایش نرخ سوخت هواپیما وجود ندارد

برنامه‌ای برای افزایش نرخ سوخت هواپیما وجود ندارد

http://www.bananews.ir/درحالیکه مجلس شورای اسلامی طی مصوبه‌ای اعلام کرده که مابه‌التفاوت سوخت هوایی فروخته شده به مصرف‌کنندگان داخلی با قیمت صادراتی یا وارداتی آن محاسبه می‌شود، رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: درحال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ سوخت هواپیما وجود ندارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دو هفته پیش با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار شد مابه‌التفاوت پنج فرآورده اصلی و سوخت هوایی فروخته شده به مصرف‌کنندگان داخلی با قیمت صادراتی یا وارداتی این فرآورده‌ها محاسبه شود اما اکنون مسئولان بخش هوایی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و می گویند مسئولان قوه مقننه و مجریه از این تصمیم نیز اطلاعی ندارند.

عبدالرضا موسوی - رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی - دراین باره به ایسنا گفت: درصورتی که این تصمیم گرفته شده بود واجرایی می‌شد، شاهد افزایش نرخ سوخت هواپیما بودیم اما نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه و مسئولان وزارت راه و شهرسازی از چنین مصوبه‌ای ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند و هرگونه تصمیم‌گیری برای افزایش نرخ بلیت هواپیما را غیرواقعی دانسته‌اند.

رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مصوبه و تصمیمی مبنی بر افزایش نرخ سوخت هواپیما وجود ندارد و سوخت هواپیما با نرخی که در آذر ماه سال ۹۲ تعیین و ابلاغ شده در اختیار شرکت‌های هواپیمایی قرار می‌گیرد.

    نظرات