ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آغاز شد

ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آغاز شد

http://www.bananews.ir/ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال از روز دوشنبه (۶ خرداد ماه) آغاز شده و تا روز شنبه ۱۱ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون انگلیسی آیلتس آکادمیک و جنرال تا روز شنبه ۱۱ خرداد ۹۲ ادامه دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه انصراف متقاضیان پس از ثبت‌نام قطعی، گفت: متقاضیان آزمون آیلتس در نظر داشته باشند که انصراف از شرکت در این آزمون بعد از ثبت‌نام قطعی امکان‌پذیر نیست، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از ثبت اینترنتی نام خود در این آزمون از قطعیت جهت شرکت در این آزمون اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت‌نام قطعی امکانپذیر نیست.

وی در مورد زمان آزمون این دوره، گفت: آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک این دوره در روز شنبه اول تیر ۹۲ برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون شنبه ۱۵ تیر ۹۲ در سایت results.ielts.org اعلام می‌شود.

اقبالی در پایان گفت: علاقه مندان آزمون آیلتس می‌توانند جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام و برگزاری این آزمون‌ها به سایت ielts.iauset.com مراجعه کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهامی با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح کنند تا کارشناسان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت به آن پاسخ دهند.

    نظرات