بیش از ۲۰۰ هزار عنوان مقاله علمی در پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس های کشور نمایه گردید

بیش از ۲۰۰ هزار عنوان مقاله علمی در پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس های کشور نمایه گردید

http://www.bananews.ir/تعداد مقالات نمایه شده کنفرانسهای علمی کشور در پایگاه مرجع دانش، از مرز ۲۰۰ هزار عنوان مقاله گذشت.

بنا به اعلام پایگاه سیویلیکا (www.CIVILICA.com) تعداد مقالات علمی کنفرانسهای کشور که در این مرجع نمایه و منتشر شده است، به بیش از ۲۰۰،۰۰۰ عنوان مقاله رسیده است که حجمی بیش از یک میلیون و هفتصد هزار صفحه را شامل می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سیویلیکا، تمامی پژوهشگران و دانشجویان کشور با مراجعه به "بخش تقویم کنفرانس ها" ، امکان دسترسی به فراخوان مقالات همایشها و گردهمایی های کشور به همراه اطلاعات دقیق و تاریخچه کنفرانسها را دارند.

در حال حاضر علاوه بر کلیه افراد حقیقی و پژوهشگران که به صورت برخط می توانند از منابع این پایگاه بهره مند شوند، بیش از ۸۰ مرکز دانشگاهی و پژوهشی نیز دسترسی کامل به مقالات تمام متن کنفرانسها را از طریق پایگاه سیویلیکا برای اعضای هیات علمی و دانشجویان خود فراهم نموده اند.

مجموعه سیویلیکا به عنوان " ناشر بخش خصوصی کشور"  از سال ۱۳۸۴ به صورت رسمی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فضای نشر الکترونیک فعالیت می نماید و با نمایه سازی و انتشار مقالات کنفرانسهای کشور، توانسته است در راستای اشاعه علم و برچیدن مرزهای فیزیکی، دسترسی سریع و به روز به دستاوردهای کنفرانسها و همایشهای علمی پژوهشی را در سراسر کشور فراهم نماید.

    نظرات