گروهی ازسرمایه گذاران عمانی ازبندر شهید رجایی هرمزگان بازدید کردند

گروهی ازسرمایه گذاران عمانی ازبندر شهید رجایی هرمزگان بازدید کردند

http://www.bananews.ir/در بازدید هیات نمایندگی متشکل از تجار و بازرگانان کشور عمان از مجتمع بندری شهیدرجایی، موقعیت جغرافیایی بندر شهیدرجایی و نقش مهم آن در ترانزیت کالا برای این گروه تشریح شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این بازدید رضا خوش نیت سرپرست معاونت امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مجتمع بندری شهید رجایی هم اکنون با ۳۶ پست اسکله بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین ترمینال های کانتینری کشور به شمارمی آید و به دلیل قرار گرفتن در محل تلاقی کریدور شمال – جنوب نقش عمده ای در تجارت دریایی منطقه ایفا می کند.
سرمایه گذاران عمانی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این بندر اکنون به عنوان یکی از بندرهای مهم منطقه محسوب می شود ابراز امیدواری کردند بزودی زمینه همکاری هرچه بیشتر این کشور در مجتمع بندری شهید رجایی فراهم شود.
گزارش دیگری از روابط عمومی این بندربه نقل ازسرپرست اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان حاکی است: با ساخت ۱۵ ترمینال کانتینری و نفتی در اراضی پشتیبانی مجتمع بندری شهید رجایی با مشارکت بندر و دریانوردی و بخش خصوصی، مجتمع بندری شهید رجایی به شهر لجستیکی کالا در خلیج فارس تبدیل می شود.
سید علی استیری افزود: احداث این ترمینال ها در مساحت ۸۰ هکتار با سرمایه گذاری ۴۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    نظرات