تسریع در تکمیل خط انتقال برق و فاضلاب به شهرک پیامبر اعظم

تسریع در تکمیل خط انتقال برق و فاضلاب به شهرک پیامبر اعظم

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان هرمزگان خواستار تسریع در تکمیل خط انتقال برق و فاضلاب به شهرک پیامبر اعظم (ص) شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس زندیه‌ وکیلی صبح امروز- شنبه - در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل نبودن خط انتقال برق باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان به ویژه متقاضیان مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم(ص) شده است.

وی افزود: نبود برق عملا باعث تاخیر در تکمیل برخی از واحدهای مسکن مهر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خواست هرچه زودتر نسبت به تکمیل خط انتقال برق اقدام کند.

زندیه وکیلی همچنین از رها شدن فاضلاب مسکن مهر به دلیل نبود شبکه جمع آوری فاضلاب خبر داد و بر ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب و احداث ایستگاه پمپاژ در شهرک پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد.

وی از شرکت‌های گاز، مخابرات، آب و فاضلاب و برق خواست سرعت عمل بیشتری در تکمیل طرح ها در شهرک پیامبر اعظم داشته باشند تا این اداره کل نسبت به آسفالت خیابان‌های شهرک پیامبر اعظم(ص) اقدام کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان هرمزگان به آمار پیشرفت مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون قرارداد ۳۸ هزار و ۶۶۱ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت منعقد شده است که از این میزان ۳۸ هزار و ۹۵ متقاضی پروانه ساخت اخذ کرده‌اند.

وی از اخذ ۲۶ هزار ۵۶۴ پروانه ساختمانی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: در بخش تسهیلات بافت فرسوده ۶۴۱۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گفته زندیه وکیلی سهمیه هرمزگان از سال ۸۸ تاکنون برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ۶۸۷۷ فقره بوده بوده است.

وی در ادامه به استقبال روستائیان از تسهیلات بهسازی مسکن اشاره کرد و گفت: سهمیه هرمزگان در بخش تسهیلات بهسازی مسکن روستایی ۶۰ هزار و ۳۹۹ فقره بوده است که به دلیل استقبال روستائیان تاکنون ۶۳ هزار و ۵۸۷ متقاضی به بانک های عامل معرفی شدند.

    نظرات