افتتاح هشت پروژه عمرانی آموزشی همزمان با هفته دولت

افتتاح هشت پروژه عمرانی آموزشی همزمان با هفته دولت

http://www.bananews.ir/مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور از افتتاح و بهره برداری هشت پروژه عمرانی آموزشی این سازمان در ایام هفته دولت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) داوود ناصری امید تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در هشت استان کشور به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها، گفت: ۶۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی جهت ساخت و مبلغ حدود ۲۰ میلیارد ریال ار محل اعتبارات ملی به منظور تجهیز این پروژه ها هزینه شده است.

مدیر امور عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: این پروژه‌های عمرانی آموزشی بر اساس نیاز شهرهای مختلف کشور به آموزشهای مهارتی در استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان احداث شده‌ است.

ناصر‌ی امید اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل ۲ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، یک مرکز سنجش مهارت و همچنین پنج پروژه طرح توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای است.

وی گفت: با توجه به وجود تعداد ۲۸ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد، انتظار می‌رود که با اختصاص اعتبار مورد نیاز افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه فجر را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، هشت پروژه عمرانی آموزشی در زمینی به مساحت ۱۹ هزار و ۳۵۰ متر مربع و ۱۱ هزار و ۴۰۲ متر مربع زیربنای آموزشی و اداری احداث شده که در ایام هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

    نظرات