تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس در هفته آینده

تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس در هفته آینده

http://www.bananews.ir/قائم مقام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل واحد‌های فاز سه مسکن مهر پردیس در هفته آینده خبر داد و گفت: کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی برای تحویل این واحد‌ها آماده شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیمان پیرفرشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر پردیس با توجه به تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: زمان تحویل واحدهای باقی‌مانده و آماده تحویل نیز در سایت این شرکت و در کارتابل متقاضیان اعلام خواهد شد.

پیرفرشی درباره‌ تحویل واحدهای فاز سه که از فازهای قدیمی در حال ساخت شهر پردیس است و مقرر بود تا پایان سال گذشته واگذار شود،‌ گفت: در حال حاضر همه معضلات تحویل واحد‌های فاز سه پایان یافته و تحویل این واحدها آغاز شده است و هیچ مشکلی در تحویل واحدها نداریم.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه رسمی سایت شرکت عمران شهر جدید پردیس به متقاضیان مسکن مهر اعلام شده است که متقاضیان سرمایه‌گذاری مسکن ٢ ، متقاضیان بلوک‌های اعلام شده در سایت این شرکت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می‌توانند از روز دوشنبه ۱۸ شهریورماه برای تحویل واحد خود به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن واقع در فاز سه خیابان معلم مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای تحویل واحدها شامل اصل پیش‌قرارداد،‌ صورتحساب ممهور به مهر بانک مسکن مبنی‌ بر پرداخت کلیه دیون،‌ کارت قسط بانک مربوط به واحد مسکونی،‌ اصل کارت ملی و شناسنامه و دو سری کپی و تأییدیه استعلام ثبت و اسناد و املاک مبنی‌بر عدم مالکیت مسکونی است.

پیش‌تر از خرداد و تیرماه امسال پیش‌خریداران پروژه‌های پنج و هشت برای انتخاب واحد خود به شرکت عمران دعوت شدند و این شرکت درباره دیگر پیش‌خریداران که هنوز دعوت به انتخاب واحد مسکونی مهر خود نشده‌اند، گفته بود به ترتیب از این متقاضیان برای انتخاب واحد دعوت می‌شود.

اخیرا مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به ایسنا گفته بود از میان واحدهای در حال ساخت، پروژه‌های قدیمی‌تر مسکن مهر در فاز ۳ و ۹ حدود ۳۰۰۰ واحد تحویل داده شده که تا دو ماه آینده ۲۰۰۰ واحد دیگر تحویل داده می‌شود.

    نظرات