گرایش خوزستانی‌ها به استفاده از بتن‌های استاندارد افزایش یافته است

گرایش خوزستانی‌ها به استفاده از بتن‌های استاندارد افزایش یافته است

http://www.bananews.ir/رییس انجمن بتن خوزستان از افزایش گرایش و تمایل مردم به سمت استفاده از بتن‌های استاندارد و کارخانه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدحسین دارش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مساله با توجه به فرهنگ‌سازی از طریق سازمان نظام مهندسی، اداره‌کل استاندارد و ارگان‌های متولی محقق شده است.

وی افزود: مهندسان ناظر در روند ساخت و ساز به مالکان در خصوص استفاده و اهمیت به‌کارگیری مصالح ساختمانی استاندارد توصیه‌هایی می‌کنند که این مساله نیز در استفاده از بتن استاندارد تاثیر داشته است. در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که در بیشتر ساخت و سازها از بتن‌های استاندارد و با کیفیت استفاده می‌شود و گرایش به سمت بتن‌های سنتی و دستی کمتر شده است.

رییس انجمن بتن خوزستان عنوان‌کرد: از مردم انتظار داریم بتن استاندارد را که از طریق متخصصان و زیر نظر آزمایشگاه‌های مربوطه ساخته می‌شود، در ساختمان‌سازی‌ها به‌کار گیرند.

دارش ادامه‌داد: همچنین علاوه بر انجام آزمایشات بتن در کارخانه‌های تولیدی، از سال ۹۲ آزمایش بتن‌های کارخانه‌ای در محل کارگاه یا ساختمان نیز اجباری شد و در زمان گواهی پایان‌کار وجود تاییدیه آزمایش بتن مورد توجه قرار می‌گیرد.

    نظرات