ثبت آنی انتقال ملک در دفترخانه‌ها از ۲۶ شهریور

ثبت آنی انتقال ملک در دفترخانه‌ها از ۲۶ شهریور

http://www.bananews.ir/رییس کانون سردفتران و دفتریاران از آغاز ثبت آنی انتقال املاک در دفترخانه‌های سراسرکشور از تاریخ ۲۶ شهریورماه امسال خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه کانون سردفتران و خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمی با طرح ملی ثبت آنی همراه و همگام است، گفت: البته از شروع آزمایشی طرح مشکلاتی وجود داشت که با تعامل با مسوولان مربوطه در سازمان ثبت در حال برطرف شدن است.
او ابراز امیدواری کرد: این اشکالات تا ۲۶ شهریور ماه و زمان الزامی شدن طرح مرتفع شود.
دشتی اردکانی از سردفتران اسنادرسمی سراسر کشور درخواست کرد تا در فرصت باقیمانده تا ۲۶ شهریور ماه، به صورت آزمایشی همزمان با ثبت سنتی تمام اسناد، این اسناد را به صورت ثبت الکترونیکی هم تنظیم کنند، تا با استفاده از نرم افزار ثبت آنی، بر آن تسلط کامل یافته و در زمان مقرر با تسلط و اشراف کامل از طریق ثبت آنی خدمت رسانی کنند.
به گزارش «دنیای اقتصاد»، بنا به درخواست‌های مکرر دشتی اردکانی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران از ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تاخیر زمان الزامی شدن طرح ملی ثبت آنی به منظور برقراری هماهنگی‌های بیشتر، سرانجام تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با این درخواست موافقت کرد و اجرای طرح ملی ثبت آنی از تاریخ ۲۶ شهریور ماه الزامی است.

    نظرات