جلسه ویژه کمیسیون عمران

جلسه ویژه کمیسیون عمران

http://www.bananews.ir/فیروزی تصریح کرد: تا این ساعت گزارش ها از علل این رویداد تلخ متفاوت و ضدونقیض است ولی این موضوع مشخص است که ترکیدگی لاستیک اتوبوس تنها دلیل حادثه نیست ودر این باره باید مسئولان صنعت خودرو جوابگو باشند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل اصلی این اتفاقات تلخ را باید در کارا نبودن صنعت خودرو دنبال کنیم که به غیر از سودمالی برای رانت خوران هیچ بهره وری دیگری ندارد.

محمد فیروزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در واکنش به حادثه دلخراش تصادف شب گذشته که در محدوده پاسگاه کوشک نصرت اتوبان قم، جان ۴۴ نفر از هموطنان را گرفت، اظهار کرد: به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس امروز جلسه ویژه تشکیل داده و آخرین عوامل که منجر به این حادثه غم انگیز شده را بررسی کرده و باید منتظر که بعد از کامل شدن کار کارشناسی شده نتایج آن را اعلام می شود.

وی تصریح کرد: تا این ساعت گزارش ها از علل این رویداد تلخ متفاوت و ضدونقیض است ولی این موضوع مشخص است که ترکیدگی لاستیک اتوبوس تنها دلیل حادثه نیست ودر این باره باید مسئولان صنعت خودرو جوابگو باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که دادستان کل کشور وارد عمل شده و موضوع را به طور جدی دنبال می‌کند، گفت: متاسفانه به راحتی جان ده‌ها تن از شهروندان در اثر بی‌مسئولیتی عده ای گرفته می شود و صنعت خودرو به کام رانت خواران و به داغ مصرف کنندگان تمام می شود و متولیان صنعت خودرو برای حقوق مردم هیچ احترامی قائل نیستند و به هیچ حرفی و صحبت کارشناسی توجه نمی‌کنند و فقط به فکر منافع مالی خودشان هستند.

فیروزی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط فعلی ما نه تنها در صنعت خودرو پیشرفت نکرده‌ایم بلکه پسرفت و عقب گرد هم داشته ایم.

وی افزود: بعضی می‌گویند خواب‌آلودگی وعلل فردی منجر به این حوادث می شود در حالی که همه مردم می دانند این صحبت ها واقعیت ندارد واصل ماجرا این است که هیچ اراده ای برای به روز کردن صنعت خودرو وجود ندارد ودر این بین فقط عده ای به دنبال مال افروزی هستند.

    نظرات