پروازهای حج تمتع امسال آغاز شدند

پروازهای حج تمتع امسال آغاز شدند

http://www.bananews.irاولین پرواز زائران بیت‌الله‌الحرام در سال جاری ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز - شنبه - از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به مقصد مدینه توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نصرالله منصوری شیرازی - مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - به ایسنا گفت: این پرواز با هواپیمای ایرباس ماهان از ترمینال شماره سه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برقرار شد.

به گفته وی در این پرواز حدود ۲۵۴ زائر به مدینه منتقل شدند.

منصوری شیرازی افزود: ۵۰ درصد از سهمیه پروازهای حجاج ایرانی در سال جاری به عهده شرکت هواپیمایی سعودی، ۲۵ درصد به عهده شرکت هواپیمایی ماهان و ۲۵ درصد به عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: امسال از فرودگاه مهرآباد حدود ۲۲ هزار زائر از استان تهران و هفت استان دیگر به عربستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به این‌که پروازهای فرودگاه مهرآباد در شب و نیمه شب کمتر است پیش‌بینی می‌شود بتوانیم سرویس‌دهی مناسبی به حجاج و همراهان آنها داشته باشیم و ترافیک کمتری را شاهد باشیم.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در پاسخ به اینکه آیا انجام فعالیت‌های عمرانی که در بخش سطوح پروازی فرودگاه در حال انجام است، تاثیری در عملکرد پرواز حجاج دارد؟ اظهار کرد: اقداماتی در بخش سطوح پروازی فرودگاه در حال انجام است اما با وجود این فعالیت‌ها تلاش می‌کنیم سرویس‌دهی مناسبی به حجاج داشته باشیم.

    نظرات