انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس از سرگرفته شد

انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس از سرگرفته شد

http://www.bananews.ir/انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پروژه کوزو پردیس از روز ۲۳ شهریور ماه آغاز شده است اما انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس در فازهشت - دره بهشت - همچنان متوقف است تا واحدهای آماده تحویل به حد نصاب برسند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس که از ۱۶ تا ۲۱ شهریور از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس متوقف شده بود ازابتدای این هفته - ۲۳ شهریور - از سر گرفته شد و عقد قرار‌داد متقاضیان امکان‌پذیر شده است.

یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پریس به ایسنا گفت: انتخاب واحدهای پروژه کوزو مسکن مهر پردیس از سر گرفته شده اما انتخاب واحدهای مسکن مهر دره بهشت پردیس همچنان متوقف است.

به گفته وی انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس در فازهشت - دره بهشت - همچنان متوقف است تا واحدهای آماده تحویل به حد نصاب برسند.

دعوت از متقاضیان مسکن مهر پردیس برای انتخاب واحدها از بهار امسال آغاز شده و متقاضیان مسکن مهر این شهر در انتظار دریافت پیامک‌ دعوت برای انتخاب واحد خود هستند تا طبق وعده وزیر راه و شهرسازی وقت، واحدهای خود را که حداقل ۷۰ درصد هزینه‌اش را پرداخت کرده‌اند تا پایان سال تحویل بگیرند.

    نظرات