اکازیون هفته بازار مسکن: سعادت آباد متری ۶ میلیون!

اکازیون هفته بازار مسکن: سعادت آباد متری ۶ میلیون!

http://www.bananews.ir/اگرچه فروش ویژه برخی از کالاهای مصرفی به مناسبت به پایان رسیدن فصل تابستان به اتمام رسیده است و این دسته از کالاها از برچسب قیمتی جدید برخوردار شده‌اند، اما همچنان در بازار فروش واحدهای مسکونی طبق شواهد بازار، فروش ویژه به پایان نرسیده و هنوز ادامه دارد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) گروبا این حال برخی از کسانی که این روزها بساط فروش ویژه در بازار مسکن به راه‌انداخته‌اند در نظر دارند آپارتمان‌های خود را در «لباس ارزانی»، به خریداران بفروشند!
در این باره، یک فایل آگهی شده برای فروش آپارتمان را که ظاهرا اکازیون هفته گذشته نیز بوده است، می‌توان مثال زد. یک دلال مسکن با آگهی این فایل اکازیون به‌گونه‌ای مشخصات واحد را اعلام کرده که گویی، واحد آماده خرید است: یک واحد ۱۵۰ متری نوساز با یک پارکینگ سندی، متری ۶ میلیون تومان در سعادت آباد به صورت فوری قابل فروش است.
اما متقاضیان خرید در تماس با این دلال، مطلع خواهندشد که این واحد فعلا در محله نازک کاری است و ۳ ماه دیگر آماده خواهد شد؛ ضمن اینکه واحد مذکور در دل فرحزاد است نه در سعادت آباد!
به هر حال این روزها به‌اندازه‌ای وضعیت بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی کساد است که بسیاری خریداران به فروش ویژه امید بسته‌اند. از یک سو مالکان و از طرف دیگر بسازوبفروش‌های خرده پای پول لازم به قول خودشان حاضر شده‌اند به واحدهای خود برای تامین نیاز مالی چوب حراج بزنند.
در شهرک ژاندارمری واقع در خیابان سپهر یک واحد مسکونی به متراژ ۱۰۳ متر مربع با کلیه امکانات و ۷۰ متر فضای سبز اختصاصی برای خریدار در نظر گرفته شده است.
عامل فروش واحد مذکور تاکید کرده است که مالک «فوری فوری فوری» قصد فروش این واحد را دارد و حتی در آگهی خطاب به متقاضی اعلام کرده است: «قیمت را شما تعیین کنید»!
علاوه براین، مالکی واحد ۸۴ متری نوساز خود را در خیابان پلیس با کلیه امکانات با شرایط ویژه برای فروش به بازار عرضه کرده است. مالک عنوان کرده خریدار ۲۰ میلیون تومان مبلغ فروش را نقدی و ۱۰۰ میلیون تومان مابقی را هم در اقساط ۱۰ ماهه پرداخت کند.
از سوی دیگر درحوالی خیابان آیت‌الله کاشانی محدوده جنت‌آباد، یک واحد ۹۱ متری نوساز با کلیه امکانات متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
مالک اظهار کرده است: ۲۵۰ میلیون تومان مبلغ تعیین شده در هنگام قرارداد دریافت خواهد شد و مابقی مبلغ خرید طبق شرایط پرداخت خریدار، دریافت خواهد شد.

    نظرات