مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مهندسی و ساخت منصوب شد

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مهندسی و ساخت منصوب شد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سید مجید برهانی را به عنوان مشاور خود در امور مهندسی و ساخت منصوب کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس آخوندی در حکمی مجید برهانی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد و از وی خواستار شد: اسناد بالادستی را بررسی کند و احکام مربوط به وزارت راه و شهرسازی و چگونگی عملیاتی کردن آن‌ها را شناسایی کند.

وی ضمن درخواست از وی نسبت به اظهارنظر درباره طرح جامع حمل و نقل، در زمینه استقرار سیستم ممیزی کیفیت طرح‌ها و پروژه‌ها،‌ مشاوره در زمینه استقرار سیستم غربال‌گری پروژه‌ها و بررسی دستورالعمل‌ها نیز تاکید کرده و خواستار اجرای آن‌ها شده است.

وزیر راه و شهرسازی در این حکم از مشاورش در امر مهندسی و ساخت، اجرای ‌ضوابط و مقررات فنی و اجرایی و مشاوره در تدوین نظام فنی و اجرایی وزارت راه و شهرسازی را خواستار شده است.

اخوندی ، مشاوره در بازبینی و بهبود فرایند ارجاع کار در وزارت راه و شهرسازی را با تاکید بر شفاف سازی و دسترسی به اطلاعات و ‌ دیده بانی پروژه‌های ویژه حسب ارجاع را از مشاور جدید خود خواست و افزود: ارائه پیشنهاد برای تحقق امر یکپارچگی در توسعه زیر ساخت‌ها بررسی شود و مشاوره در زمینه استقرار نظام‌های حرفه‌ای و صنعت ساخت مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی باید یافتن راهکارهای مناسب برای اعتلای سطح همکاری با بخش خصوصی، نهادها و انجمن‌های صنفی و حرفه‌ای و انجام وظایف نمایندگی در شورا بررسی شود و به کمیته‌های فنی و مهندسی جهت ابلاغ به وی توجه شود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی امروز- چهارشنبه - طی حکمی سعید اسلامی بیگدلی را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران منصوب کرد.

    نظرات