سی‌امین اجلاس ایفاتکا در ایران برگزار می‌شود

سی‌امین اجلاس ایفاتکا در ایران برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/سی‌امین اجلاس ایفاتکا با حضور ۲۰ کشور آسیاپاسفیک و اروپایی ۲۷ تا ۲۹ اکتبر برابر با پنجم تا هفتم آبان ماه به‌ میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به‌ گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم مرادی - دبیر اجرایی سی‌امین اجلاس ایفاتکا - گفت: در این اجلاس که از سوی جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران برگزار می‌شود، قرار است دبیرکل ایفاتکا و دو تن معاونان دبیرکل، سردبیر مجله کنترلر و دبیرکل سابق ایفاتکا به‌عنوان میهمانان ویژه حضور داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه این نخستین میزبانی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس ایفاتکا است، افزود: این اجلاس پیرامون موضوع ایمنی پروازها بوده و قرار است هشت مقاله در این زمینه ارائه شود.

دبیر اجرایی سی‌امین اجلاس ایفاتکا با اشاره به حضور ۲۰ کشور آسیاپاسفیک و اروپایی در این اجلاس خاطرنشان کرد: در این اجلاس کشورهایی چون استرالیا، نیوزلند، ژاپن، مالزی، اندونزی، فیجی، نپال، هندوستان، تایوان، سریلانکا، کره‌جنوبی، سنگاپور، ماکائو، هنگ‌کنگ و پاکستان از آسیا حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: جامعه بین‌المللی کنترلرهای ترافیک هوایی، سازمانی تخصصی و غیرسیاسی با بیش از ۵۰ هزار عضو از کنترلرهای سراسر دنیاست که بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت دارد.

    نظرات