مجموعه پل‌های شهید بهشتی ارومیه به بهره‌برداری رسید

مجموعه پل‌های شهید بهشتی ارومیه به بهره‌برداری رسید

http://www.bananews.ir/شهردار ارومیه گفت: ساخت و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر را مدیون همدلی مردم عزیز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر هستیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، حضرت پور در مراسم کلنگ زنی تقاطع بلوار شهید باهنر با خیابان سربازان گمنام افزود: برآورد اولیه از هزینه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید باهنر با خیابان سربازان گمنام ۱۱۵ میلیارد ریال و تقاطع میرزای شیرازی و سه راه دخانیات ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم این‌که ساخت این تقاطع‌ها مشکلاتی برای رفت و آمد مردم به همراه داشته و خواهد داشت، خوشبختانه همواره شاهد همکاری و همدلی مردم بوده‌ایم و اگر این یاری رسانی از جانب مردم نبود نمی‌توانستیم با این سرعت شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر باشیم.

 مجموعه پل‌های شهید بهشتی نیز به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شمال غرب کشور با برگزاری مراسمی که مردم و مسئولان در آن حضور داشتند به بهره‌برداری رسید.

این طرح که در راستای تکمیل رینگ شهری ارومیه از سال ۱۳۸۷ در حال اجرا بوده و با هزینه‌ای بالغ بر هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: همه باید از عرفه درس بگیریم و تمام کارها را برای رضای خدا انجام دهیم.

محمودی افزود: قصد داشتیم برای افتتاح این طرح از ریاست محترم جمهوری و روسای محترم سایر قوه قضاییه و مقننه دعوت به عمل بیاوریم که متاسفانه عملی نشد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که رضای خدا و خدمت به مردم مهمترین دغدغه و هدف شهردار محترم و تمامی کسانی که برای بهره برداری از این پروژه تلاش‌های بسیاری را انجام دادند، بود و دیدیم که آنها این کار را برای دیده شدن انجام ندادند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اگر خداوند بخواهد عزتی را به کسی بدهد قطعاً به مومن خواهد داد، من هم به نوبه خودم از تلاش‌های شبانه روزی مسئولین دست اندر کار برای بهره برداری از این پروژه فاخر تشکر می‌کنم و برای آنها در پروژه‌های بعدی آرزوی موفقیت دارم.

محمودی افزود: مجموعه پل‌های شهید بهشتی جزو اهداف میان مدت ما بود، خوشبختانه در پروژه‌های غیرهمسطح از برنامه جلوتر هستیم و امیدوارم طرح‌های باقی مانده نیز با همین روند به بهره برداری برسند تا شاهد تکمیل رینگ شهری و افزوده شدن به زیبایی های ارومیه باشیم.

وی تصریح کرد: شهرداری در مدیریت پارکی و سامان‌دهی ناوگان اتوبوسی شهر نیز عملکرد بسیار موفقی داشته، بازگشایی امتداد خیابان امام (ره) هم آرزوی مردم بود که با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات اجرایی آن انجام شده است و چند روز بعد شاهد افتتاحش خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت ترافیک ارومیه و تاثیر این پروژه‌ها بر روی آن خاطرنشان کرد: همان طور که آقای شهردار نیز چند روز پیش در صدا و سیما گفتند، برای حل مشکل ترافیک ابتدا باید فرهنگ ترافیکی اصلاح شود و با نگاهی جامع و دقیق مشکل ترافیک را ببینیم، چرا که طرح‌های عمرانی در صورت عدم اصلاح این فرهنگ به تنهایی توانایی حل مشکل ترافیک را نخواهند داشت.

    نظرات