ضرورت تامین اعتبارات کافی برای نگهداری مطلوب راه‌ها

ضرورت تامین اعتبارات کافی برای نگهداری مطلوب راه‌ها

http://www.bananews.ir/رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: برنامه ما این است که با کمک مجلس و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بتوانیم اعتبارات کافی رابرای نگهداری مطلوب راه‌ها تامین کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کشاورزیان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه بحث نوسازی ناوگان از مهم‌ترین مواردی است که باید در دستور کار قرار بگیرد اظهار کرد: همان طور که وزیر نیز اشاره کردند بحث توجه و سرمایه‌گذاری در زمینه نوسازی ناوگان باید در اولویت کارها قرار گیرد و در این زمینه تسهیلاتی نیز در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به راهداری از سوی استانداری‌ها،گفت: اگر راهداری را فراموش کنیم ساختن راه جدید توجیه ندارد.

وی گفت: در اولین فرصت به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خواهم رفت و موضوع اختصاص بودجه به راهداری را پیگیری خواهم کرد و راهداری یکی از وظایف اصلی ما محسوب می‌شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در این بخش باید تشویق و ترغیب شوند تاکید کرد: در نظر گرفتن شرایط مناسب برای ورود سرمایه به این بخش موضوعی بسیار مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

کشاورزیان با تأکید بر لزوم افزایش ایمنی در جاده‌ها، خاطر نشان کرد: ایمنی یک شاخص است، شاخصی که وضعیت صنعت را نشان می‌دهد ایمنی است، در کشورهای توسعه یافته میزان تلفات رانندگی پایین است که در این راستا در کشورهای در حال توسعه نیز باید نگهداری و ساخت راهها، فرهنگ رانندگی، نوسازی ناوگان و از این قبیل مورد توجه باشد.

    نظرات