انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان

انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌و گو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع انفجار شدید در یکی از بلوک‌های فاز دو شهرک اکباتان در ساعت ۱۷:۵۰ دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۹۸ و ۳۴ به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی محل وقوع حادثه را موتورخانه واقع در طبقه ۲- یکی از بلوک‌ها اعلام کرد و افزود: یک سرویس کار و راه‌انداز موتورخانه مشغول کار در این محل بود که ناگهان به دلیل نامشخصی دیگ بخار از قسمت در به شدت منفجر شده و سبب وقوع حریق مختصری نیز شده است.

ملکی با بیان اینکه در پی وقوع این حریق دود زیادی محل و طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای نجات و خارج‌کردن سرویس کار ۳۰ ساله ایرانی را آغاز کرده و با تجهیزات مخصوص وی را به بیرون ساختمان منتقل و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس مرگ این کارگر را تایید و اعلام کردند، به ایسنا گفت: پس از آن آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و تخلیه دود از واحدها کرده و در ساعت ۱۹:۲۳ به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و تحقیقات کارشناسان برای یافتن علت انفجار دیگ بخار ادامه دارد.

    نظرات