ریزش آوار بر سر ۲ برادر در مرکز پایتخت

ریزش آوار بر سر ۲ برادر در مرکز پایتخت

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب دیوار یک ساختمان سه طبقه بر سر دو برادر کارگر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: به دنبال اعلام وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار ساختمان در ساعت ۲۱:۲۷، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ایستگاه ۴۰ و گروه نجات یک را به محل حادثه واقع در خیابان جمالزاده نرسیده به جمهوری اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه در حال تخریب بود که چهار کارگر مشغول استراحت در آن بودند، گفت: این چهار کارگر که با یکدیگر برادر نیز بودند، در حال استراحت بودند که ناگهان دیواره‌های ضلع شمالی ساختمان بر سر دو برادر ۲۲ و ۲۵ ساله ریزش کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل به کمک دو برادر نجات یافته، اقدامات خود برای خارج کردن دو فرد محبوس در زیر آوار را آغاز کردند، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از مدتی این دو کارگر را از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی، آسیب‌دیدگی دو کارگر را سطحی اعلام کرد و افزود: عوامل آتش‌نشانی در ساعت ۲۲:۲۰ به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت قطعی این حادثه مشخص نشده و در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: کارگران آسیب‌ دیده دارای تابعیت ایرانی هستند.

    نظرات