تکنولوژی آبفا به‌روز شود/ برای نقاط خلاء باید چاره‌سازی کنیم

تکنولوژی آبفا به‌روز شود/ برای نقاط خلاء باید چاره‌سازی کنیم

http://www.bananews.ir/استاندار تهران با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله پدافند غیر عامل و اهتمام همه کشورها به جدی گرفتن این موضوع گفت: تکنولوژی آب و فاضلاب باید به روز باشد؛ باید توجه داشت در حال حاضر از دنیای تکنولوژی برتر به دنیای فراتکنولوژی پا گذاشته‌ایم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هاشمی در مراسم اختتامیه دومین مانور بزرگ مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان تهران، با تاکید بر این‌که زمانی گفته می‌شد انسان، ماشین و پول نقش توسعه دارند گفت:‌الان گفته می‌شود فقط انسان نقش توسعه دارد. باید از قوت بالقوه موجود استفاده شود.

وی همچنین تاکید کرد: آموزش و پرورش باید نقش خود را فعال‌تر کند و با قرارگیری ورزش در کنار آموزش و پرورش، این دو بخش نقش موثری در پدافند غیر عامل خواهند داشت.

برگزاری مانور برای جبران نواقص است

ریاست سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت حوزه آب و برق به ویژه در زمان وقوع حادثه گفت: در زمان وقوع حادثه یا بروز عملیات خصمانه نخست به مسئله آب و برق پرداخته می شود چرا که مردم با آن سر و کار دارند. بنابراین وظایف و مسوولیت دراین حوزه بسیار حساس و سنگین است.

سردار جلالی تصریح کرد: این مانور فراگیر برای شناسایی نواقص کار و جبران آن است بنابراین زمانی ادای دین می‌شود که نقاط خلاء را پیدا کرد و برای آن چاره سازی کنیم.

وی در پایان بر اهمیت ارزیابی دقیق و بدون روتوش عملکرد مانور برگزار شده تاکید کرد.

    نظرات