انجام عملیات راهداری زمستانی در محور کندوان

انجام عملیات راهداری زمستانی در محور کندوان

http://www.bananews.ir/مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از انجام عملیات راهداری زمستانی در سطح محور کندوان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباسعلی نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محور کندوان خبر داد و اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی مازندران به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با تمامی امکانات و اکیپ‌های راهداری برای عملیات راهداری زمستانی در سال جاری آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: پس از بارش اولین برف در ارتفاعات محور ارتباطی کندوان، راهداران مستقر در راهدارخانه‌های اداره کل راه و شهرسازی مازندران به عملیات راهداری زمستانی پرداختند که این امر سبب تسهیل در شرایط ترافیکی و حمل و نقلی محور می‌شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به تمامی رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

نجفی تصریح کرد: افراد می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند.

وی یادآور شد: امیدواریم با انجام اقدامات ایمنی و پیشگیرانه از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و مسافرین شاهد ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های استان باشیم.

    نظرات