بارش ۵٫۵ میلی‌متری باران در ۶ روز گذشته در زنجان

بارش ۵٫۵ میلی‌متری باران در ۶ روز گذشته در زنجان

http://www.bananews.ir/مسوول بخش پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بارش‌های اخیر در استان، گفت: از ابتدای آبان‌ماه تا امروز ۵٫۵ میلی‌متر بارندگی در زنجان رخ داده است که نسبت به آمارها رقم اندکی است، هرچند بارش‌ها در قیدار ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) «احد یاغموری» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به شاخص‌ها انتظار داریم در آبان‌ماه حداقل ۳۰ میلی‌متر بارندگی در استان به ثبت برسد که در ۶ روز نخست بارندگی‌ها چندان نبوده است و باید منتظر روزهای آتی بود.

وی تصریح‌ کرد: بارش‌های متناوب در استان سبب می‌شود که سال پرباران هم‌چنین اقتصاد پررونقی داشته باشیم و امید است امسال بارش‌ها در حد نرمال باشد تا کمی از آثار بارندگی‌های کم سال‌های پیش از میان برود.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به این‌که تا چند روز آینده دمای هوای شهر استان تغییر چندانی ندارد، افزود: انتظار داریم جوی پایدار تا روز پنج‌شنبه در استان حاکم باشد و از بعدازظهر روز جمعه شاهد افزایش تراکم ابر و بارش رگبار به‌ویژه در مناطق جنوبی استان باشیم.

وی خاطرنشان‌ کرد: وضعیت دما نیز در این ایام تغییر چندانی ندارد و انتظار داریم این روند تا اوایل روز شنبه ادامه داشته باشد.

یاغموری با اشاره به دمای فعلی شهر زنجان گفت: دمای فعلی زنجان ۸ درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته است.

    نظرات