آغاز کاهش فشار آب برخی مناطق تهران از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح

آغاز کاهش فشار آب برخی مناطق تهران از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از آغاز کاهش فشار آب برخی مناطق تهران از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح خبر داد و گفت: به مشترکان تهرانی اعلام می‌کنم، اگر مصرف آب شرب را ۳۰ درصد کاهش ندهند، نسبت به قطع آب آنها اقدام خواهیم کرد.
محمد پرورش افزود: حدود ۱٫۵ میلیون مشترک پرمصرف در استان تهران شناسایی شده‌اند و تدابیر زیادی از ماه های قبل انجام شده و طی اطلاعیه‌هایی از مردم خواسته‌ایم، تا ۳۰ درصد در مصرف آب خود صرفه جویی کنند، تا مشمول قطع آب نشوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پرورش خاطر نشان کرد: متوسط مصرف کشور ۱۹۰ لیتر است و در تهران متوسط مصرف ۲۴۰ لیتر است، بنابراین مردم باید مانند دیگر شهرهای کشور تا ۵۰ لیتر مصرف خود را کاهش دهند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب تهران در نامه‌ای به مشترکان با اشاره به کاهش بارشهای جوی و بروز خشکسالی خواستار رعایت متعارف مصرف و کاهش ۳۰ درصدی آب توسط مشترکان شده و هشدار داده است که در صورت استمرار مصرف غیرمتعارف و عدم رعایت، امکان تداوم ارائه خدمات به آن اشتراک در سطح فعلی میسر نخواهد شد.

پرورش در خصوص سامانه شرق تهران گفت: وضعیت آب شرب این مناطق روز به روز بدتر می شود و تنها راه عبور از وضعیت بد سامانه شرق تهران کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب تهران است.

وی ادامه داد: کاهش فشار آب در برخی مناطق تهران آغاز شده و از ساعت ۱۱ شب تا ۴ صبح افت فشار را در این مناطق اعمال می‌کنیم.

فارس

    نظرات