تحویل همه واحدهای مسکن مهر طی دو سال آینده

تحویل همه واحدهای مسکن مهر طی دو سال آینده

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از تکمیل و تحویل تمام واحدهای مسکن مهر کشور ظرف دو سال آینده خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به در حال ساخت بودن دو میلیون و ۱۶۲ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور، از تحویل یک میلیون و ۱۵ هزار واحد آن تا به امروز خبر داد.

وی اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در صورت همکاری همه دستگاه‌های متولی، تمامی واحدهای مسکن مهر کشور را ظرف دو سال آینده تحویل دهد.

این مقام مسئول مساعدت مردم را در جهت تکمیل سهم آورده در جهت تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر خواستار شد.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در رابطه با سیاست‌های جایگزین طرح مسکن مهر گفت: صحبت‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته که اولین برنامه اعلام شده نیز طرح مسکن اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در قانون ساماندهی پیش‌بینی طرح‌های اجاره به شرط تملیک، اجاره پنج ساله، اجاره ۱۰ ساله و اجاره ۱۵ ساله نیز پیش‌بینی شده که وزارت راه و شهرسازی باید روی این طرح‌ها کار کند و هر چه سریع‌تر برنامه‌های خود را ارائه دهد.

مهرآبادی با اشاره به در حال ساخت بودن ۵۶ هزار واحد مسکن مهر در مناطق شهری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با احتساب ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحدی که افتتاح شد، تاکنون ۲۵ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی این واحدها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بالای ۲۵ هزار نفر و در بافت فرسوده قرار دارند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر اظهار کرد: متقاضیان در خصوص مشکلات خود در زمینه مسکن مهر در صورت داشتن تعاونی باید به ادارات تعاون و در غیر این صورت باید به ادارات راه و شهرسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

    نظرات